środa, 31 sierpnia 2016

***

boję się pić wody
i tej z najczystszych źródeł
bo nie chcę toksyn w mojej krwi
to jedynie krew pozostaje czysta
gdy zło pochłania
mój umysł
miejsce w którym żyjemy jest
domem dla wilków
czy zdołamy się przed tym uchronić?
nie chcemy się przyznać lecz potajemnie karmimy się
dotykiem zła
gdy mnie usłyszysz
nie odwracaj się
to nie mogę być już ja
miejsce w którym żyjemy jest
domem dla wilków
jak często się mijamy?
nie czujesz się czasem jak
wilkołak
pod wpływem światła księżyca?
ze wszystkich księżyców
ty świecisz najsilniej
gdy mnie ujrzysz
nie podchodź
to nie mogę być już ja
miejsce w którym żyjemy jest
domem dla wilków
który z nas jest gorszy?
raz? dwa?
jakie to ma ma teraz znaczenie
gdy nieświadomie zakładamy na
siebie nawzajem
sznury?
już dawno skończyliśmy liczyć
więc gdy stanę koło ciebie
nie dotykaj nie mów
to nie mogę być już ja
miejsce w którym żyjemy jest
domem dla wilków
czemu wzajemnie się pożeramy?
lasy widziały już tyle samobójstw
lecz nie doświadczyły ich
tysiące razy
wyglądamy na takich niewinnych
już dawno straciliśmy tę cnotę
teraz odbywamy karę
i odzyskujemy sumienia
więc gdy opuszczę wzrok
zrób to samo
chcę odzyskać siebie
miejsce, w którym żyjemy jest 
domem dla wilków
poprawmy się wyspowiadajmy
jesteśmy głupi ściągając na siebie
nieszczęście
dla chwili przyjemności
odwyk trwa
lecz o ile łatwe były 
pierwsze spojrzenia 
wtedy
o tyle trudne będzie 
udawanie ślepych
teraz
czy jestem wilkiem w owczej skórze?
nie czuję się prawdziwą sobą
z tym co robiłam
moja krew nie jest tak toksyczna
odzyskuję siebie
może przeznaczone było nam być
dobrymi?
nie zmieniajmy przeznaczenia
miejsce w którym żyjemy jest
domem dla wilków
zwanym inaczej
ziemią
2015


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde słowo pozostawione w komentarzach :)