środa, 31 sierpnia 2016

**

tak wiele czasu poświęciłam
na budowanie zamku z piasku
który wciąż niszczył przypływ
24 godziny to
dużo i mało
i wszystko i nic
to co tak ważne bywa nieuchwytne
chce być wolne
lecz my chcemy to zatrzymać
każdy uśmiech gest rozmowa
to wszystko kiedyś mnie spotkało
motyle które zamknęłam w klatkach
prędzej czy później odlecą
nim przedziurawię im skrzydła
tęsknotą serca
drzwiczki same się otworzą gdy przyjdzie czas
bo im dłużej patrzę przez kraty
tym bardziej ślepnę
na szczęście
złapałam raz motyla
jednego jedynego
usiadłam na piasku
w miejscu gdzie był mój zamek
zanim został zniszczony
czemu nie mogę złapać w klatkę
przeszkód
i wyrzucić daleko od siebie 
myślałam
lecz woda przelałaby się przez kraty
siedząc w tym miejscu nie zauważyłam
kiedy otworzyły się drzwiczki i motyl
wyleciał
nie został skrzywdzony jak inne
które próbowałam zatrzymać
na zawsze
szczęścia nie można odczuwać cały czas
ono samo wie kiedy odejść
spojrzałam na motyla
przy innej osobie
siedziała niedaleko mnie
a gdy go ujrzała zaczęła budować zamek
z kamieni
i żaden przypływ nie mógł go zniszczyć
tak jak nic nie mogło zniszczyć tego
motyla
tego wspomnienia
szczęścia
które może i odchodzi
ale zawsze wraca
2015

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde słowo pozostawione w komentarzach :)